Ditzo is een internetverzekeraar en biedt verzekeringsproducten aan onder de vlag van de verzekeraar ASR. De internetaanbieder heeft nu een nieuw label gelanceerd voor autoverzekeringen onder de naam Crisper. Met de lancering van het nieuwe label is er weer een prijsvechter op de markt van autoverzekeringen bijgekomen.

Ditzo is over het algemeen gericht op het verlenen van een uitstekende service, maar zet zichzelf nu dus ook als prijsvechter in de markt.

Crisper

In de dekkingsvoorwaarden van het product Crisper zijn een aantal kenmerken opvallend te noemen. Zo is er sprake van een hoog eigen risicobedrag, waarvan het bedrag bij cascoschades kan oplopen tot 500 euro. Een ander opvallend aspect is de afwezigheid van de Haal- en Brengservice. Er zijn gunstige premievoorwaarden, want met nul schadevrije jaren is er direct al een korting van 35 procent beschikbaar. De korting kan echter verder oplopen tot wel 72 procent in het geval van twintig of meer schadevrije jaren.

Oudere bestuurders

Naar het zich laat aanzien zal Crisper vooral onder de oudere bestuurders een goede positie weten te bemachtigen. Op basis van vergelijkingen kan geconcludeerd worden dat het nieuwe product een plaats in de top 5 kunnen behalen op het gebied van goedkope autoverzekeringen. Naast Crisper van Ditzo zijn ook de verzekeraars Zelf.nl en AllSecur in de top 5 van goedkope autoverzekeringen terug te vinden.

PolisvoorwaardenKlant cijferMeer..Premie
1.8,6informatie
2.9informatie
3.8,6informatie
4.8,5informatie
5.8,7informatie
6.8,5informatie
7.8,4informatie
8.8,1informatie
9.8informatie
10.7,6informatie
11.6informatie

Populair: ditzo logo, verzekeringen logo